Saknar…

Idag saknar jag Jönköping!
Idag saknar jag mina S.U.S.H.I. flickor jätte mycket. Idag saknar jag möjligheten till att gå en promenad runt munksjön och njuta av livet där. Idag saknar jag min lägenhet mitt i smeten. Idag saknar jag alla människorna. Idag saknar jag mina party-brudar.Jag saknar mina vänner och min jönköpings-familj.

Idag jobbar jag för att jag ska kunna komma tillbaka till mitt liv som student efter jul. Idag pluggar jag för att jag ska kunna sätta min omvårdnads tenta och på så sätt samla på mig lite fler högskolepoäng. Idag pluggar jag för min skull, för min framtids skull och för att jag saknar mina vänner i Jönet! Ni är min insperation idag!!

 

Puss på er!

2 reaktioner på ”Saknar…

Kommentera

