Tomt men ändå fullt

Ibland uppstår det en känsla av att det är tomt inombords men det är oklart vad som saknas. Det är inte en deprimerande känsla utan mer en känsla av saknad. Som om jag saknade något jag inte har träffat än. Är inte de en lite konstig känsla? Jag vet att det är de. Men det är en känsla som kommer tillbaka ibland. Vad ska man göra med den? Om det nu är så att det är en känsla av att något håller på att hända så får jag väll hålla ögonen och öronen öppna. Vem vet, det kanske är något fantastiskt som är påväg in i mitt liv. Spännande.

Puss på dig! 

Kommentera

