ny i stan…eller?

Det är lite komiskt. Jag har bott på samma ställe i ca 20 år, sen flyttade jag till Jönköping och bodde där i ungefär 6 månader innan jag återigen flyttade tillbaka. Det komiska med detta är att jag nu fått massa ”välkommen till kommunen”-erbjudanden. Så jag är alltså ny i stan?

Men kan inte ni som läser min blogg och bor i Tranås eller trakten runt Tranås säga vad man gör här? För jag har bott här innan, men jag har inte varit arbetslös och sysslolös här innan. Ge mig förslag på vad man kan göra en fredagskväll eller på helgerna i allmänhet. Snälla hjälp en nyinflyttad 21 åring. Snälla!

Puss på dig!

2 reaktioner på ”ny i stan…eller?

Kommentera

