Morgonstund

En kopp med varmt te och mysig musik. Hela kroppen vet att om en liten stund kommer jag vara tvungen att springa ner i källaren för att leta efter strumpor. Men just nu vill jag bara njuta av den fina morgonen. Solen skiner och allt utanför fönstret är sådär vackert grönt. Huvudet känns lätt och fritt från tunga tankar. De enda som stör min perfekta morgon är min allergi-näsa, men den tänker jag inte blogga om just nu.

De är dessa små tysta stunder innan en dag startar som är de bästa tycker jag. Inget som stör utan man kan njuta av att bara sitta och titta ut genom fönstret. Bara njuta av att jag får möjligheten att leva en dag till i Guds vackra natur.

Hoppas du får en underbar dag!

Puss på dig!

Kommentera

