Ont av längtan

Mitt hjärta gör ont för jag vet att de kan dröja innan jag får träffa dig igen.
En sorts längtan efter din närhet har kidnappat mitt hjärta.
Du är alldeles för långt bort och vet inte ens att jag saknar dig.
Varför kan du inte bara vara hos mig?
Varför ska jag behöva sakna dig för?

De finns inga regler för hur man startar en relation.
En relation är något som uppkommer spontant.
Du kan inte hitta några regler i en bok över hur man börjar ett förhållande.
Man har varandra och det är vad som räknas.
Nu vill jag att du ska inse att de är dig jag saknar!
Du vet hur du hittar mig och nu vet du att jag väntar en stund till.

Kommentera

