Bara för att mina vänner är de bästa!

Det kommer stunder i livet då allt du behöver är en vän. Jag blir så lycklig när dessa stunder kommer och jag inser vilka fina människor jag är omgiven av.

Jag har vännen vars sambo får bo på soffan om jag känner mig ensam och behöver sova hos någon. Hon är så fin! Jag blir så glad av att veta att du finns i mitt liv! Du är verkligen en underbar människa!

Jag har vännen som läser mina tweets och inser att han kanske behöver ringa mig. Han som är en fantastisk lyssnare. Även fast vi inte kan umgås ”face to face” så är jag så glad att du bara finns ett telefonsamtal bort. Du är verkligen en klippa och jag är så glad att jag kan kalla dig min vän!

Sen finns de såklart hon jag kan ringa och ventilera hos. Hon som tar den långa promenaden och lyssnar på mitt eviga tjat. Tack älskade du! Jag vet att vi inte har varit vänner så länge, men jag aldrig släppa dig!

Sen finns de såklar massa andra underbara människor i mitt liv! Ni vet vilka ni är och jag älskar er alla! Kärlek i massor till er alla.

 

Puss på dig!

 

Kommentera

