Jag önskar mig…

…någon att dela vårens alla färger med.
…någon som älskar mig utan att jag behöver säga till honom.
…någon som skickar sms för att höra att jag mår bra.
…någon som vet hur man gör mig glad.
…känslan av att inte behöva fundera på framtiden
…någon som ber mig vara med honom för att han vill de
…han som säger att han saknar mig
…någon som kan sitta och titta på mig bara för att han älskar mig
…han som tar min hand för att han inte vill förlora mig
…känslan av att vara någons
…att du viste att du är den jag vill vara med och jag önskar att du kände likadant

Kommentera

