Dagen innan…

Om du är en person som känner mig, eller kanske följer mig på fb eller twitter så vet du säkert att jag just nu pluggar väldigt mycket. Jag har tenta i farmakologi i morgon (fredag 6/5). Jag har hela dagen försökt proppa in så mycket jag kan i mitt arma huvud, men bara tappat fokusen hela tiden. Nej mamma, de är inte datorn och mobilen som stört utan känslan av allt annat jag måste göra i helgen.

Men nu sitter jag här ändå, vid min dator. Jag har fått en del gjort och jag hoppas något har fastnat. Jag tänkte att jag skulle dela med mig av en upplevelse jag fick i går kväll när jag slog på teven vid klockan 21. Vissa kan kanske räkna ut vad som går på kanal 5 klockan 21 en onsdag och du kanske till och med såg de själv, men för er andra ska jag visa er. På onsdagar klockan 21 går nämligen Greys Anatomy på kanal 5 och igår var det ett fanastiskt muskalprogram. Jag satt och stor lipade (eftersom jag är så blödig) men älskade själva idéen med en musikalepisode. Så nu, här kommer ett smakprov från igårkväll. Detta är en riktigt mysig sång! Njut!

Puss på dig!

2 reaktioner på ”Dagen innan…

Kommentera

