Behöver…vill ha

När jag inte har något att göra så börjar jag, som alltid, tänka och den här gången funderar jag över vad jag behöver och saknar. Nu då främst till min lägenhet och andra saker jag skulle vilja köpa nästa månad.

Min lilla lista:

  • trasmatta till hallen
  • tavlor till väggarna
  • Stor klocka
  • Tränings byxor
  • smink
  • massage
  • vårjacka
  • lite nya tröjor
  • nya skor
  • Tatuering

De är väll mest små saker som kan vara bra att ha. Inga direkt jätte nödvändiga saker, men de är de små sakerna som man saknar mest. Det finns ju såklart saker jag saknar hela tiden, men de tillhr min framtid och det finns inget jag kan göra för att skynda på de. Så nu hamnar fokusen på de små sakerna. Och vad som kommer komma in i min lägenhet först är nog mattan. 

Pöss på dig!

Kommentera

